sie 10 2011
Limitowane edycje Absoluta
W wcześniejszym wpisie niejako rozpoczęliśmy ten temat. Okazuje się, że marka wódki Absolut, bardzo sprawnie potrafi przeprowadzać własne kampanie reklamowe, które skutecznie zachęcają do kupowania produktów tej właśnie firmy.
Cennym jest sam fakt, iż nie jest to absolutnie żaden z rodzajów nachalnego marketingu. Absolut po prostu dopasowuje się do potrzeb i gustów swoich klientów, przy okazji oferując im świetną zabawę.
Wychodząc z limitowanymi edycjami, które różnią się od siebie projektami butelek tego alkoholu, wywołują pozytywne zainteresowanie produktem.
Jedna z ciekawszych edycji to Absolut Vodka Rock Edition, która zachwyciła wręcz wszystkich fanów mocniejszych brzmień. Projekt butelki, autorstwa Natalii Brilli, powstał z okazji czterdziestej rocznicy festiwalu Woodstock. Butelka została „przyodziana” w czarną skórę wybitą ćwiekami, która ma imitować skórzaną kurtkę prawdziwego rockendrolowca.
Wypuszczanie na rynek limitowanych edycji Absolut rozpoczął w 2005 roku. Wcześniejsze istniały pod nazwą Masquerade i Disco.
Butelka pierwszej z wymienionych całkowicie przyozdobiona była błyszczącymi cekinami. Wersja Disco natomiast imitowała dyskotekową kulę odbijającą światło. Każda z dwóch wymienionych prezentowała się niesamowicie efektownie.
Kolejna z edycji, Absolut Glimmer, nasuwała skojarzenia kryształu i diamentu. Efekt wizualny zachwycający, a dodatkowo alkohol podany w takim szkle, dodaje blasku i luksusu każdemu przyjęciu.
Śmiało możemy więc stwierdzić, że Absolut wie, jak zabłysnąć. Poniżej w wersji BLING BLING 🙂