mar 12 2012

Zabawne reklamy szkockiej whisky

Opublikował o 13:32 w kategorii Ciekawostki

Alkohol to zabawa, a przynajmniej sprzyja zabawie. Dlatego właśnie producenci spotów reklamowych promujących whisky postanowili wykorzystać humor do przekonanie konsumentów o rozweselających właściwościach ich produktów.

 

Jedną z takich reklam jest spot telewizyjny szkockiej whisky William Lawson’s. Krótki film zaczyna się od tego, że na boisko do gry w rugby wychodzą dwie drużyny. Jedną z nich jest, oczywiście, drużyna szkocka. Drużyna przeciwna zaczyna tańczyć haka – rytualny taniec, który swe korzenie bierze z wojennego tańca Maorysów. Przeciwnicy szkotów prezentują bardzo imponujący i groźny taniec – krzyczą, napinają mięśnie eksponując swoją siłę i wolę walki. Kiedy kończą , czekają na reakcję szkockiej drużyny. Ci, ze stoickim spokojem i kamiennymi twarzami, po prostu podnoszą kilty do góry i prezentują swoją męskość. Drużyna przeciwna nie ma już nic do zaprezentowania…

Drugi spot tej samej marki jest nie mniej śmieszny i odwołuje się do filmu „Nagi instynkt”. Do ekskluzywnego hotelu wchodzi bardzo przystojny Szkot ubrany tylko w kilt i wysokie buty. W windzie spotyka Sharone Stone, której towarzyszy elegancki mężczyzna. Szkot i aktorka wymieniają się długimi spojrzeniami. Aktorka wychodzi z windy i siada przy stoliku, Szkot robi to samo, ale bardziej widowiskowo. Przystojniak demonstracyjnie zakłada nogę na nogę. Sharon Stone aż otwiera oczy ze zdziwienia…

Trzeba przyznać, że pomysłodawcy spotów wykazali się niemałym poczuciem humoru, bo filmików w tej serii jest więcej. Bardzo ciekawy jest ten prezentujący wystrzeliwanie kul armatnich ze szkockich zamków, ale to już trzeba obejrzeć:)

Brak odpowiedzi

Trackback URI | Comments RSS

Wpisz Odpowiedź